زنجبیل خیلی خوبه
قرص ب ۶نیم ساعت قبل غذا ، دوغ، بیسکویت ترد،
میوه به،سیرابی،کشک ک کمی شورباشه.دوغ.ابنبات.زنجبیل.
من چیزای خنک هم ک میخورم تهوع بهتر میشه مثل هندونه یخ ..فالود..طالبی..شربت لیمو..
سعی کن وقتی تهوع میگیری لیمو بو کنی خیلی تاثیر داره رو من ک داشته البته
بیسکویت با نون خشک از نون که میخورین تو خونه یکمشو خشک کن بخور
من حالت تهوع هنوز هم دارم..تحمل کن جانم..
برو دکتر بهت دارو میده به من داد
نون خشک
فقط تحمل هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.