من سر دخترم پرایم گرفتم خیلی خوب بود اصلا ترک نخوردم، قیمتشم خوبه بود.
الانم باز همونو خریدم. فقط از داروخونه بگیر ک اصلا باشه
روغن زیتون بزن خوبه
روغن بایو اویل اصلی،عالیه
من حتی یه ترکم نخوردم
سرچ کن راجع به فوایدش بخون
من طبق تجربه بقیه بایواویل ، لوسیون ماستلا و لوسیون هاگز گرفتم
هر شب از سینه تا زانو روغن و کرم مالی میکنم
خدا کنه ترک نخورم ژن پررر ترکی دارن خانوادم
یا برو داروخونه یا برو دکترت بگو ی مارک قوی شو بده ازاوایل بارداری باید همش بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.