چرا من اصلا هوس هیچی نمیکنم 🥺🥺 فقط حالت تهوع

۱۲ پاسخ

سر دخترم هیچی دلم نمیخواس الان سر این بچه هی هوس چیزای مختلف میکنم اگرم نخورم دلم مث سیر و سرکه میجوشه😆😆

منم نداشتم

طبیعیه عزیزم تا پنج ماه همین مشکل داشتم الان بهتر شدم

طبیعی هست سه ماه اول همین جوری

مگه الان باید هوس کنی؟😂الان ک غذای عادی ام‌نمیتونی بخوری چ برسه هوس
منم والا تا حالا هیچی هوس نکرده
فقط ی بار گفتم دلم بستنی میخواد😂رفتم خودم از سر کوچه گرفتم

منم هوس هیچی نمیکنم ولی جالبه هر چی میبینم دهنم آب میفته باید ازش یه لقمه بخورم ، ولی اشتهام کم شده

من عاشق غذا بودم
غذارو با طلا هم عوض نمیکردم الان اینقد بد غذا شدم متنفر شدم از غذا هیچیم هوس نمیکنم
خیلی ناراحتم از این موضوع😞😞😞

هنوز زوده

منیکه دارم میمیرم کوچکترین چیزی میخورم برمیگرده هیچی تو معدم نمیمونه🫠از گرسنگیم دارم میمیرم😅

من سر دوتا بچه هام اصلا هوس چیزی نمیکردم برای این چرا هرچی میبینم باید بخورم

هنوز زوده

دقیقا منم همینم

سوال های مرتبط

مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان دلین🩷 مامان دلین🩷 ۲ ماهگی
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان ۳فرشته ناز مامان ۳فرشته ناز ۲ ماهگی