من چرا هیچی هوس نمیکنم

۵ پاسخ

صبر کن😂😂😂😂😂

من هم هنوز هیچی هوس نکردم.از همه‌چیز بدم میاد

یکمم به تهوع مربوطه اگه تهوعت کم باشه هوستم کمه

قرار نیست که هر دیقه هوس کنی من خودم تا الان کلا یه بار جگر،یه بار گوشت کبابی یه بارم دوغ و کیوی هوس کردم

😂😂😂الهییییی

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری