۷ پاسخ

اول بارداری اکثرا بخاطر تهوع بی حالی ویار نداری بعدش میاد سراغت

منم چی بگم که از دست پخت خودم متنفرم .🥹اینقد نون پنیر سبزی و هندونه پنیر و آب دوغ خیار خوردم فکر کنم خودم به فنا برم

منم همینم بعضی وقتا الکی میگم که فلان چیزو میخام تا بقیه یادشون نره باردارم خخ

عزیزم همه مثل هم نیستن ممکنه افرادی هم مثل شما ویار نداشته باشن

منم تا الآن ویار غذای خاصی نداشتم
فقط چیزایی که میدونستم مقویه خوردم، همین
همه مثل هم نیستن،نگران نباش
من مادرمم که منو خواهرمو باردار بوده همینجور بوده

طبیعیه همه مثل هم نیستن که منم هیچی نداشتم

منم و بی اشتها

سوال های مرتبط

مامان دلین🩷 مامان دلین🩷 ۲ ماهگی
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وسوم بارداری