من چرا هوس چیزی نمیکنم؟

۴ پاسخ

منم همینجوریم همسرم همش بگم میگ چرا هیچی دلت نمیخواد😅

من تا آخر هوس چیزی نداشتم ویار و حالت تهوع هم نداشتم

منم دیگه هوسی ندارم تا هفته قبل که بعداز توت فرنگی و زرد آلو که خوردم دیگه چیزی هوس نکردم

از بندگان نظر کرده خدایی دیگه 🤣🤣
منم خیلی هوس خاصی نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان ماهیدا مامان ماهیدا ۵ ماهگی
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلین🩷 مامان دلین🩷 ۲ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری