اخه اون ویار ویاری که میگن چون بدن خودت کمی داره واسه جنین کافی نیست واسه همینه زنا وقتی حامله ن ویار میگیرن یعنی بدنت ویتامینی رو نیاز داره پس شما الحمدالله هیچ کمی ندارییی
منم تا الان که این هفته ام همینم😁
منم تا ۱۶هفتگی تا الانم اصلا میلم به غذا نیست طبیعی
طبیعی هس
منم همینطوری بودم از هفته ۱۱ ب بعد میلم کشید غذا بخورم
زوده فعلا .
ولی خب منم هوس نداشتم تا ۶ ماهگی اصلا فقط یبار فرنی و اش دوغ دلم خواست همین
منم تا الان چیزی هوس نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.