سلام من چرا هیچی هوس نمیکنم . گشنمه ولی میل به غذا ندارم

۶ پاسخ

اخه اون ویار ویاری که میگن چون بدن خودت کمی داره واسه جنین کافی نیست واسه همینه زنا وقتی حامله ن ویار میگیرن یعنی بدنت ویتامینی رو نیاز داره پس شما الحمدالله هیچ کمی ندارییی

منم تا الان که این هفته ام همینم😁

منم تا ۱۶هفتگی تا الانم اصلا میلم به غذا نیست طبیعی

طبیعی هس
منم همینطوری بودم از هفته ۱۱ ب بعد میلم کشید غذا بخورم

زوده فعلا .
ولی خب منم هوس نداشتم تا ۶ ماهگی اصلا فقط یبار فرنی و اش دوغ دلم خواست همین

منم تا الان چیزی هوس نکردم

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری