من گشنمه ولی میل به چیزی ندارم چیکار کنم دارم گریه میکنم😭😭😭😭😭😭

۱۰ پاسخ

گریه کن گریه قشنگه

منم همینطوریم🥺فقط باید تحمل کنی

هی منم همینم. همش دلم یجوریه. خدایا زودتر تمام بشه.‌ گرسنمه ولی دلم هیچی نمیخواد

میوه بخور گلم منم فقط میوه میخوردم

منم چ روزایی داشتمممم ای خدا
فقط سیب و میوه میخوردم تا ازگشنگی نمیرم

بستنی با روکش آلبالو بخور ترش و شیرین هست فشارت نمیوفته،بهتراز هیچیه
من همینو میخورم، یا اب پرتقال و ماست و پنیرشور

ببین چیز کبابی دلت نمی‌خواد
سعی کن بیرون بری چیزی بخوری اگر تو خونه دلت برنمیداره

منم اينجورى بودم گريه كن سبك شى

عزیزم یک غذایی که بیشتر از همه دوس داری رو چند لقمه بخور میلت میاد حتما

منم همینطور🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری