۲ پاسخ

منم پسرم روزی یکبار باهزااااااار زور و کش و قوس و چنگ انداختن خودش و دستشو بماله به سرو چشمش .قطره بیبی کر میدم ولی داغونم بابت این کاراش .شیرخشکیه آپتامیل پپتی میخوره

سلام من و نميدونم چكار كنم واقعا كلافم

سوال های مرتبط

مامان یارا و دیار👦🏻🫀 مامان یارا و دیار👦🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان ابوالفضل وآیسا مامان ابوالفضل وآیسا ۱۲ ماهگی