من زردیش هشت بود دستگاه خونه بود گفتم بزارمش زیر دستگاه .گفت نه زیاد بمونه برنزه میشه
دکتر بهم گفت زیاد بمونه برنزه میشه
نه بابا کی گفته 🥴حتما اینممادرشوهر گفته 🤣🤣🤣اخه معمولا مادرشوهرا از این حرفا میگن😐🥴🤭ولی کلا از شوخی گذشته من خودم نی نی مو گذاشتم داخل دستگاه الانم مثل برف سفیده .البته که بچه هر جورم باشه برا ماها عزیزه .کلا رنگ پوست به این ربط داره که به پدر بره یا مادر .من رنگپوست بچه هام به خودم رفتن
دستگاه زردیه. سولاریوم نیست ک😐😂
بله یه کم رنگش راتغییرمیده
ولی بعد دوباره خوب میشه
نه عزیزم زردی ممکنه تا دو ماه بمونه واسه همین فکر میکنن بچه سبزه شده.بچه من که مثل کاغذ سفیده سه روز هم دستگاه موند
آره سیاه میشه پوستش بعدش دوباره خوب میشه
نه چ حرفیه
نه فک نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.