۷ پاسخ

من تازه ۶نیم شده
هرکاری میکنم کم وزن میگیره

دختر من تااازه شده 6800

خیلی خوبه

۶ماهشه ۸ و‌نیم

خوبه که عزیزم
منم دخترم 8 کیلو هست

وزنش خوبه

خیلی خوبه ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان Ⓗⓞⓢⓔⓘⓝ👼🏻✨️ مامان Ⓗⓞⓢⓔⓘⓝ👼🏻✨️ ۶ ماهگی
مامان فندوق🐿💙✨ مامان فندوق🐿💙✨ ۸ ماهگی