اره دندون فک بالا ستا جلو کشیدیم با بی حسی
اول یکی
بعد دوباره دوتا دیگه عفونت کرد خوب نمیشد باهم کشیدیم
دیروز رفتم دندون اسیابش خراب شده بود درست کردیم روکش استیل گذاشت
فکنم نمیکشن عصب کشی میکنن قالب میزارن که کج نشن
با بی حسی کشیدیم بعدش بستنی دادیم بهش خیلی اذیت نشد خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.