از اون شورت های گنی راحتی هستن زیاد سفت نیستن از اونا ببند شکمت جمع میصه دیگه اصلا نیازی به این گن های سفت نیست
من هنوز نمیتونم ببندم شکمم درد میگیره
میگن شکم بند بهتره
نه. زود هم ببندی چسبندگی میاره
در حدی ببند که شکمت رو بخیه ها نیافته
با روسری یا شال فعلا ببند برای الان گن خیلی سفته ...من بعد از یکماه گن پوشیدم ولی بازم جای عملم درد میگرفت بعضی وقتا الانم یکیدر میون میپوشم چون خیلی تنگه کلافم میکنه
من بخیه هام جذبی بود از روز دوم گن بستم شکم خوب جمع شد
والا من از اول با گن بستم هم بخیه هام ترکید سه سانت باز شد هم خودم حالم بد میشد یکمم محکم بستم
بنطرم اروم باشال ببندی بهتره گن خیلی سفته
آروم با شال ببند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.