من فقط زنگ زدم به قائم گفت سزارین ۷۰ تومن شد و یه چیز شوکه کننده گفت بازم خرداد تعرفه ها تغییر می کنه بالاتر میره
من هم حضوری رفتم هم تماس گرفتم گفتن 65 تا 70 چهاردهم هم اونجا انشالله سزارین میشم
۷۰ ، پست اخر منو ببینید
ای کاش واقعا یکی بیاد بگه هزینه سزارین چند شد یکی میگه ۷۰ یکی میگه ۵۰ یکی میگه ۳۰ والا من موندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.