۳ پاسخ

میگن تا ۴۰ روزه لکه بینی و اینا هم داری آخر آخراش منم خسته شدم دیگه از خونریزی

عزیزم شما کدوم بیمارستان سزارین شدی

من امروز ۳۰ روزه زایمان کردم فعلا لکه بینی که دارم

سوال های مرتبط