یکم اب قند بزن سر سینه ات شاید بگیره، شیر بدوش تو دهنش مزه شو بفهمه
منم همین مشکل رو داشتم ولی فهمیدم به خاطر سنگینی سینم نمیگیرتش چون نمیخورد شیر زیاد توش جمع شده بود براش سنگین بود بعد قبل از اینکه بهش بدم میدوشیدمش تا یکم سبک شه بعد میدادم میخورد الان هم چه سنگین باشه چه نباشه قشنگ میگیرتش
نمیدونم چرا بچها اینجورین ولی بزار گشنه بشه همونو بهش بده هرجور شده منم دخترم همینجوری شده بود ولی هرجور بود بهش میدادم تا عادت کرد هنوزم زیاد اون یکی سینم دوست نداره ولی میخوره خداروشکر
سعی کن اول اونو بهش بده که نمیگیره اگه زیاد مک نزنه به مرور شیرش کم میشه
منم همیش مشکل رو داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.