کیا پیش ندا نیازی سزارین انجام دادن خوب بوده کارش

۲ پاسخ

منم فعلا مراقبت هارو میرم پیششون
تا الان خوب بوده
رضایت هم زیاد داره..

سوال منم هست اگه کسی تجربه زایمان داره پیشش چ طبیعی چ سزارین لطفا بگه

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی