۱۲ پاسخ

هرشب هرشب چخبره خونه مادرشوهر یه کم بمون خونه خودت فبلم سینمایی تماشاکن باشوهرت تخمه بشکنید اعصابت ارومترمیشه

دختر جاری منم اونجاس تا جایی ک میتونم جایی نمیرم ک اون اونجا باشه اعصابم بهم میریزه اصلا نکن بکن یاد بچه ندادن اگه بچه من اینکارو میکرد همه جارو پر میکرد ک ب بچم حمله میکنه اصلا این بچه انگار وحشیه هیچی نمیفهمه ولی قشنگ همه رو حالی کردم ک بچم چیزیش بشه من میدونمو باعث و بانیش

واییییییییییی چقدر وضعیتت مثل منه 🥲من اوایل چیزی نمیگفتم ولی دیدم فایده نداره الان دیگه میگم بهش که بچمو ول کنه

بچع خواهر شوهر منم اینحوری .اذیت میکنه من رک میگم دست نزن .نفهمید بلند میشم نمیذارم .اتفاقا با خواهر شوهرمم دوستم مادرش تذکر نمیده خودت بده .فرذا بچت ترسو میشه از اینکه یکی همش اذیت میکنه

عزیزم زیاد نرو هم بگو با صدای بلند .اگه‌هم دیدی خیلی شور بدر میکنن دست بچتو بگیر بلندشو برو . هردوشون بچن خدایی نکرده یه بلایی بیاد سرش یه عمر پشیمونی داره

خب اون تایمی که اونا اونجا هستن شما نریت

هر وقت دیدی اذیت میکنه با دادفریاد جداشون کن دستشون بیاد. پسره هم بترسه ادب میشه

خب عزیزم خیلی میری کمتربرو تا اعصابت خورد نشه بچه هم اذیت نشه
من هفته ای یکبار میرم

ببخشید ولی اشتباه میکنی چیزی نمیگی منم مثل تو بودم دختر خواهرشوهرم ۴ سالشه تو عید ی لحظه ازش قافل شدیم میخواست چشم دخترمو از جاش در بیاره فقط خدا رحم کرد

خوب دختر ببار پیش خودت سرگرم کن نزار اون سمت پسرش بده ‌سخته واقعا
باید خودت دنبال. بچه ت باشی نزاری بره خطرناک خدایی نکرد هول اینا میده بچه میفته

یا نمیدونم یه جور غیر مستقیم بگو به خواهر شوهرت بلکه بچه شو بتونه قانع کنه اون کوچیک تره

نمیدونم چی بگم والا ، پسر خواهرشوهر منم خیلی شره اما خداروشکر شهرستانن و سالی نهایتا دوبار بریم خونشون ولی همونم با استرس میریم و مدام چشممون به بچه هاست

عزیزم خب وقتایی ک خواهر شوهرت نیست برو خطرناکه بچه رو هل میده اونم بچس البته ولی خب بنظرم بخاطر دخترت شده بهشون بگو وقتی نبود میام یا ب شوهرت بگو‌ بهشون بفهمونع دخترت اذیته

سوال های مرتبط