۹ پاسخ

موهای دختر منم رشدشون خیلی کمه

دختر منم موهاش خیلی کمه
حالا لیکو زینک گرفتم بدم ببینم تاثیر میذاره

دختر منم همینطور کم مو هست خیلی ناراحتم برای عکسهای تولد ۱ سالگیش دوستداشتم پر و بلند بود موهاش🥹🥹

پسر منم کم مو😂

مال پسر منو ببیتی چی میگی🤐

تصویر

تو شیرش پودر جوانه گندم بریز

دختر من ۱۱ ماهشه،نصف موهای دختر شمارو هم نداره🤣خداروشکر کن

من جفت بچه هامم کچل کردم پر پشت در اومد

بعضی بچه ها یهویی رشد میکنن من به دنیا اومدنی مامانم میگفت سه تا تار مو جلوی سرت داشتی بعدها پرپشت شده کار خاصیم نکردیم، دختر خودمم اینطوریه به دنیا اومد موهاش اینقدر کم بود میشد بشمری😂 الان موهاش شده یه عالمه بعد 8 ماهگی یهویی شد، برای دختر شما هم میشه

سوال های مرتبط