تب داره نمیخابه گریه میکنن فقط😭
دختر من ساعت ۹ شب خود معرف میره واسه خواب تا حالا رنگ ۲ نصفه شبو تو بیداری ندیده خداروشکر
از 10 خوابه
تازه خوابید خستم کرد تاخوابید
بیدار بیدار جلوی تی وی نشستیم
خداروشکر از ۹:۳۰ خوابه
همین الان خوابید
آوینا الان خوابید
خوابه خودم خوابم نمیاد🫠🫠🫠
آنیسا هم بیداره غروب دوساعت خوابید الان نمیخوابه
الان خابید
اصلا خواب نداره که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.