۱۱ پاسخ

تب داره نمیخابه گریه میکنن فقط😭

دختر من ساعت ۹ شب خود معرف میره واسه خواب تا حالا رنگ ۲ نصفه شبو تو بیداری ندیده خداروشکر

از 10 خوابه

تازه خوابید خستم کرد تاخوابید

بیدار بیدار جلوی تی وی نشستیم

خداروشکر از ۹:۳۰ خوابه

همین الان خوابید

آوینا الان خوابید

خوابه خودم خوابم نمیاد🫠🫠🫠

آنیسا هم بیداره غروب دوساعت خوابید الان نمیخوابه

الان خابید
اصلا خواب نداره که

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۳ ماهگی