خوردن باقالی پلو ضرر داره تو شیردهی؟

۶ پاسخ

اگه بچت فاویسم نیست . اونجوری مشکلی نداره

نفخ زیادی داره

اگه بچه ات حساسیت نداره بخور اما زیاد نه چون شیر کم میکنه

برای دلدرد بچه بده دکتر دخترم ممنوع کرده برای من چون شدیدا باد داره بچه داغون میشه

باقالی ممکنه یکم نفخ بیاره

ن فقط میگن هفته ای دوبار اینا نباشه چون کم خونی میاره

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان علي مامان علي هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۶ ماهگی