اگه بچت فاویسم نیست . اونجوری مشکلی نداره
نفخ زیادی داره
اگه بچه ات حساسیت نداره بخور اما زیاد نه چون شیر کم میکنه
برای دلدرد بچه بده دکتر دخترم ممنوع کرده برای من چون شدیدا باد داره بچه داغون میشه
باقالی ممکنه یکم نفخ بیاره
ن فقط میگن هفته ای دوبار اینا نباشه چون کم خونی میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.