مامانای گل برای تودلیاتون هدیه چی خریدین؟

۱۹ پاسخ

ما برای دخترم ۴ تا النگو ایینه ای خریده بودیم دو سال پیش
برای پسرم هیچی نخریدیم کادو های پسرمم دادیم ب دخترم😂😂
نقی بلاکش هستن بچه های دوم😂😂

باباش واسش پلاک وان‌یکاد و چهارقل گرفته☺️
خودمم گفتم براش یه سکه بخرم ان‌شاءالله

پلاک طلا

الان که خودم کادو میگیرم‌،جایزه ی داغون شدن جسم و روانم😁
الان به بچه اولم هدیه میدیم از طرف نی نی جدید.

باباش برای من گردنی خرید برای دخترش النگو

یه پلاک وان یکاد خریدم براش

ما خودمون هیچی
ولی سر پسرم با پولایی که جمع شد پلاک با اسم خودش خریدیم
این سری هم به مامانم اینا گفتم خواستم کادو بدن پارسیان یا طلا بدن براش بمونه
پول باشه خرج میشه 😁

برا پسرم زنجیر با پلاک ماشين گرفتیم

من قراره اونو بدنیا بیارم پس باباش باید برای من بخره🤣😁

رسم جدیده؟

باباش باید بگیره هم برا من هم دخترش

واسه دخترم گوشواره ولی واسه پسرم هیچی😶‍🌫️

البته نی نی من پسره طلانمیشه خرید براش ولی برای دختر باید النگو خرید😍

برای خودش هیچی

بمناسبت بدنیا اومدن نی نی برا مامانش طلا میخرن🤣😁

زنجیر پلاک

براخودم فقط همسرم خرید گوشش سوراخ کردیم گوشواره میخرم براش😍

هدیه به چه مناسبت؟

هدیه چی ؟

سوال های مرتبط

مامان نور چشمی🤱🩷 مامان نور چشمی🤱🩷 ۸ ماهگی
مامان نینی کوشولو🍒🐣 مامان نینی کوشولو🍒🐣 هفته بیستم بارداری
مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی