مامانا بیمارستان‌های دولتی بدون بیمه چقد میگیره برا سزارین؟

۴ پاسخ

حس کنم چیزی نگیرن یا در حد دو تومن اینا

۶ تومن

من بیمه سلامتم بیمارستان دولتی پرسیدم گفت دهکای زیر سه رایگانه بالا سه حدودا پنج تومن

اگه سزارین اختیاری منظورته، تو شهر ما که کلا دولتی سزارین اختیاری انجام نمیده. فکر میکنم همه جا همینطور باشه
مگر سزارین اجباری که اون یا هزینه ای نداره یا خیلی کمه

سوال های مرتبط