منم همون چیزایی که مامان رهام گفت + دمپایی و دستمال کاغذی و خوردنی مثه خرما ،پسته ، نسکافه و مام و مسواک و خمیر دندونم برداشتم . البته من یکم حساسم جایی میرم باید همه چی همراهم باشه وگرنه خیلی واجب نیستن بعضیاشون😬😬😬 ( اینم در نظر بگیر که بیمارستانی که من میرم چیزی نمیدن مال تورو نمیدونم)
من اینا رو گذاشتم ؛یه بسته شورتکس،سه بسته پوشک بزرگ (نوار بهداشتی بزرگ )، یه بسته نوار بهداشتی کوچک ،برس و لوازم آرایشی ، لباس راحتی برای اونجا که بخاطر بخیه اذیت نشی .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.