۵ پاسخ

اتفاقن سوپرامیل ک بده سنگینه چربه من براپسرم عوض میکردم ک پیدانمیشد واقن خداروشکر هیچوقت اذیت نکرد

اگه بهش میساخت چرا عوض کردی؟

پسر من به تمام شیرخشکا الرژی داشت بجز سیمیلاک.
و اینکه تو یه ماه بیشتر از یه بار نباید شیر بچه رو عوض کرد گوارش بچه اسیب میبینه.
برای دفع هم بهتره از قطره bbcare استفاده کنین گریپ میکسچر فقط برای نفخه

اگه شیر خودت بهش میدی اپتامیل بهش بده خیلی شیر خوبیع

خب اگه نان بهش میسازه چرا عوضش کردی؟

سوال های مرتبط