اتفاقن سوپرامیل ک بده سنگینه چربه من براپسرم عوض میکردم ک پیدانمیشد واقن خداروشکر هیچوقت اذیت نکرد
اگه بهش میساخت چرا عوض کردی؟
پسر من به تمام شیرخشکا الرژی داشت بجز سیمیلاک.
و اینکه تو یه ماه بیشتر از یه بار نباید شیر بچه رو عوض کرد گوارش بچه اسیب میبینه.
برای دفع هم بهتره از قطره bbcare استفاده کنین گریپ میکسچر فقط برای نفخه
اگه شیر خودت بهش میدی اپتامیل بهش بده خیلی شیر خوبیع
خب اگه نان بهش میسازه چرا عوضش کردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.