۴ پاسخ

ژنوبایوتیک عالیه حتما بگیر

میگن ویتامین آد هم خوبه

ماستلا گرونه اما با ی بار استفاده من خوب شدم

برای من خیلی بد بود دو تا دکتر به من داده بود الان بچه رو پامه بلند شدم حتما اسمشو می‌فرستم برات

سوال های مرتبط