سلام دوستای گلم ایده ماهگرد ندارید برام بفرستید!؟

تصویر
۱۴ پاسخ

سلام عزیزم
من کلا یزد بزرگ شدم ولی بچه زابلم واسه زایمان دومم زابل موندم خیلی میترسم از بیمارستان زابل میگن کشتار گاهه خیلی اذیتت میکنن تا زایمان کنی شما طبیعی بود یا سز؟
من طبیعی ام اینجا هیچ‌کسی هم ندارم بعدش مامانم میاد جمم کنه

عزیزم با پوشک عدد 1درست کن

من با اسباب بازی گرفتم براش رو میز

سلام عزیزم خوبی من باهات کار دارم نمیتونم بهت پیام بدم

حس میکنم دخترت شبیه دختر منه😂

دختر منم اینطوری بود صورتش دکتر گف اگزما داره و پماد داد خیای چیزا هم منع کرد نخوردم خوب شد

خوداااا😍😍😍

لباسایی ک واسش پوشیدی جنسش خوب نیست منم داشتم اصلا واسه دخترم نپوشیدم.ی دارو هست من صابونشو گرفتم شاید شامپوش هم باشه اسمش پِن از داروخونه بگیر وقتی بچه رو میبری حموم بذار رو پوستش بمونه سریع خوب میشه فقط ت چشمش نره

.......

تصویر

چ گرمی داره طفلک شیرخشت و‌ترنجبین بدع گناه داره

به نظرم اصلا سخت نگیر که بتونی هرماه انجامش بدی
من یه کیک کوچولو میگیرم و شمع عدد
یه لباس مرتب هم‌تنش میکنم و تو تختش عکسو میگیرم
حالا میتونی عروسک یا اسباب‌یازی یا این عددهای ماه‌شمار اگه داری کنارش بذاری

عزیزم صورت بچه دون دون شده نزار بوسش کنن

تو روبیکا سرچ کنید ایده ماهگرد واستون کانالشو میاره

من یک ماهگی باشکلات درست کردم

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار 🩵👣 مامان مهدیار 🩵👣 ۱۱ ماهگی