چقد واجباتتون باکلاسه😅
ما پماد ان ان سوختگی و بهداشتی هم فیروز استفاده میکنیم😅😅
مگه مجبورین از چیزای دیگ استفاده کنین.
کرم زینک اکساید،ان ان،کالاندولا،
ومرطوب کننده هم ایروکس
خیلی خیلی گرون شده
🥴🫠
خداروشکر اینا دیگه برای من واجب نیست نوزاد بود حساس بودم باید سودو بزنم شامپو بی بی کول بزنم و فلان دیگه از یک سالگیش شل کردم اخه دیگه موهاشون مثل نوزادی حساس نیست
ای خدا رو تختی دختر منم همه ی سرویسش همینه 😍
من برای سوختگی پماد چشمی ویتامین آ استفاده میکنم با یکبارم جواب میگیرم 😁😁 نمیدونم اینا چی ان
سودو کرم من یدونه گرفتم پسر الان نزدیک دوسالش شده تازه نصف شده خیلی غلیظ هست و فقط واسه سوختگیه
هیچی واسه سوختگی جای سودوکرم رو نمیگیره عالیه کرم پای چیکو هم عالیه خیلی غلیظ هست یک کم ازش کافیه در مقایسه با ایرانی ها که رقیق هستند بیشتر میصرفه
چی هستن ؟ والا ما هیچکدوم استفاده نمیکنیم یه مرطوب کننده فقط
مگه سودو کرم خیلی مصرف دارید ؟
من یدونه کوچیکش رو روسیسمونی خریدم هنوز نصفش مونده
عزیزم بجز اون سودوکرم بقیه شون چیه؟!
سودوکرم و ببی برن رو شما چند گرفتی؟
سودوکرم الان قیمتش چنده؟
سلام من سودوکرم رو خریدم یک میلیون...شما استفاده کردی خوب بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.