۱۵ پاسخ

آزاد ۳۰۵ با کدملی ۲۴۵

چی ارزونه همه چی گرون کردند

اره
من بیومیل AR خریدم ۱۵۰ اونم دولتی

حالا پوشک قراره گرونتر بشه.امروز هفتصد خریدم گفت به یک تومن هم میرسه

پوشک هم باز گرون شده

میگن پوشک یک و خوردی ه ای شده

من آخرین بار 280خریدم

اپتامیل ۳ رو دیروز گرفتم ۲۴۹ .نه گرون نشده بود

شیرخشک ببلاک۳ سهمیه ای بود۱۵۷تومن الان شد۲۲۰تومن

ایام عید من گرون گرفتم

والا از گرونی نباید تعجب کنیم هر روز بدتر و گرونتر از دیروز

همه چی گرون شده دیگه 😮‍💨 اگه میگن گرون شده پس حتما شده

اره،شیرخشک نان و آزاد 245 میگرفتم شده 305😐

اره گرون شده

من نمی‌دونم دقیق دو تا شیر خشک سهمیه ای با ی قطره لیپوزوفر قرمز رو دیروز دادم ششصد و خوردی

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی