سلام شیرخشک گرون شده ک باز

تصویر
۵ پاسخ

اپتامیل ۱۳۵بود الان شده ۲۹۰

گیگوز وزن دهیش خوبه؟؟

من خیلی وقته پاستوریزه میدم البته ی ماه دیگه میشه ی سال که پاستوریزه میخوره

من خیلی وقته پاستوریزه میدم

اره...من امروز گیگوز گرفتم دونه ای ۱۲۵ تومن
قبلاا ۹۵ میگرفتم

سوال های مرتبط

مامان 𝐃𝐞𝐥𝐚𝐧𝐚🩷 مامان 𝐃𝐞𝐥𝐚𝐧𝐚🩷 ۱ سالگی