تنگه هرمز باز شده؟
#شیرخشک پوشک واکسن

۶ پاسخ

نه باز نشده و بازهم نمیکنن.
فقط یسری کشورا میتونن عبور کنن.
چرا باید باز کنه اینهمه سال تمام کشورای خلیج فترس استفاده کردن مفت مفت رفتن و اومدن به ریشمونم خندیدن آخرم دارن ایرانو میزنن الان باز کنه که بیشتر بخندن؟
واقعا فکر میکنین اگر باز کنه اون سگ زرد بعدا نمیزنه زیر ساختو؟
اعلام کرده بعد از پیروزی من نه ایران تو نقشه میمونه نه ایرانی

نه باز نمیکنن که ما رو دارن بیشتر بدبخت میکنن

کنترل شده بازه ، از اولم همین بود

باز نکن تا ۴۸ ساعت نیروگاه ها رو میزنه

نع فک نکنم بازم کنن خدا بهمون رحم کنه

نه.

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی