۸ پاسخ

دست رو دلم نزار بیشتر ازاینکه گوشی دست من باشه دست اونه

منک نتونسم😅😅😅ول کن نیستن عزیزم درخواست میدی

وااای برای منم ندم گریه میکنه

اصلا دستت نگیر بزار تو ارتفاع گریم کرد سرگرم کنش

نده بهش بزار گریه کنه

سرشو گرم کن باچیزایی ک دوس داره
مثلا دختر من خمیر بازی و اب بازی خیلی دوس داره میارم میگم‌بربم بازی ول مبکنه دگ

وای چطور بش مبدی من بچم ازاول نه تلوزیون نه گوشی بش ندادیم اصلا سمتشون نمیاد

دستت نگیر پیشش بذارش یه جایی که جلو دید نباشه
سرگرمش کن با چیزای دیگه

سوال های مرتبط