حالا ترامپ گفته احتمال داره تا فردا دوشنبه با کسایی که داره مذاکره میکنه به نتیجه ای برسه البته من چشمم آب نمیخوره چون اینا طرف ایرانی اهل مذاکره نیستن لا اقل تا الان که اینجوری نشون ندادن
از طرفی خود ایران رسمأ اعلام کرد به چندتا از نیروگاهای کشورهای خاورمیانه حمله کرده امروز هم که آب شیرین کن قطر رو زده بنظر میاد این کشورها از ترامپ انتظار دارن که کاری رو که ایران باهاشون کرده رو حداقل به همین شکل تلافی کنه حالا دیگه نمیدونم واقعا
امشب یعنی😐🦥
🔴 ترامــپ در پستی جدید؛ زمان پایان اولتیماتوم خود به ایران را ساعت ۸ شب سه شنبه به وقت شرقی آمــریکا (۰۳:۳۰ بامداد چهارشنبه به وقت ایران) اعلام کرد.
نه منم شنیدم شوهرم گفت خبر اومده تا چهارشنبخ ۳.۵صب
۳ونیم صبح فرداشب
۴ صبح فردا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.