۵ پاسخ

وای منم خیلی سردمه فکر کردم من سردمه نگو کلا هوا سرده 😁

شیرازم چند شب پیش من بخاری روشن کردم

وای دقیقا منم امروز بخاری از شمعک در اوردم سرد بود شوفاژامون خیلی وقته خاموشه

اره خیلی سرده امروز
دیشبم سرد بود
ما لباس استین بلند پوشیدیم گفتم روشن کنم تا گرم شه باز هوا گرم میشه یهو

ما اینجا همچنان کاپشن میپوشیم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۲ سالگی