مهم این هر کسی تو هر شرایطی از زندگیش لذت ببره
منم هیچ وقت نه درس زیادی خوندم نه دوست پسر داشتم نه کار کردم نه مستقل شدم اما یه مادر و همسر و دختر خوب واسه خانوادم هستم😊
خیلی زیبا و درست بود
چه خوب نوشتین
چقد قشنگ نوشتی
اتفاقا تو خونه ماهم امروز حرف سن بود داشتم میگفتم واقعا مهم نیست چندسالته
مسیری که طی کردی مهمه
من واسه واکسن پسرم سوال داشتم زنگ زده بودم به دختر خالم که ۸سال ازم کوچیکتره چون دوتا بچه داره تجربه اش از من بیشتره و واقعا دیدم سن مهم نیست
ادما با شرایط بزرگ میشن نه با سن و سال
یکی از اقوام ما دوبار جدا شده یه پسر ۲۲ساله داره یه دختر ۱۴ساله هرکدومم پیش یه پدر... خودش ۳۸سالشه باورت میشه هنوز با دوست پسرش سر اینکه چرا گوشی جواب ندادی قهر و گریه میکنه!!!
و خدایی که تو همه ی مسیرهای زندگیمون بوده و هست
تو قرآن نوشته شده که انسان در کودکی و پیری ناتوان است اما در جوانی توانمند....
واقعا تو اون دوره ی بظاهر توانمندی اییییی کاااش که بهترین هارو رقم بزنیم
که من خودم نتونستم چون مدام در حال امتحان کردن بودم و در آخر هییییچ
قشنگ نوشتی ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.