مهد ببر من بردم بچم کلی به عقل اومد روزی چار پنج ساعت
با خانه بازی و مادر و کودک موافقم ولی مهدکودک اصلا لزومی نداره
من تجربه مهد دارم.. پسرم یکسالگی بردم.. روز اول کلا نیم ساعت بچه رو نگه میدارن.. تا چند روز برنامه همینه. اصلا پول هم نباید بگیرن..بهش میگن جلسات پذیرش. بعد اگر دیدن بچه اوکی هست ثبت نام میکنن. حتما حتما حتما ببرش.. خیلی عالیه..
اشتباهه بچه تو این سن بدون حضور مادر
الان زوده عزیزم بچه اذیت میشه ۳ ،۴ ساعت دور باشه و الان تو سنیه که به حمایت و حضور شما نیاز داره
در حد همون خانه بازی خوبه
خانه ی بازی خوبه بره ولی مهدکودک خیلی زوده هنوز
فعلا کودکستان ها ممنوع ممکنهخطر داره خواهر وسط جنگ و اتش بس هستیم با جون بچت بازی نکن همون خانه بازی برا این سن مناسب تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.