اسپری لکه بر پینو خیلی خوبه . وایتکس غلیظم خیلی خوبه رو لکه بریز بعد با پارچه سفید روشو یکمآب بریز پاک میشه
دیان رو فرشم زردچوبه ریخته بود بعد هرکاریش میکردم نمیرفت
تا اینکه همون اسپری لکه بر پینو ک برا لباسای خودش بودو زدم
بعد پنج دیقه شامپوفرش کشیدم دیدم لکه ش از بین رفت
البته دو مرحله اینکارو کردم تا کامل مثل اولش شد
سیف جوش شیرین بریز رو لکه بزار دودقیقه بمونه بعد بادستمال تمیز که رنگ پس نده بکش روش احتمالا میره.امتحان بکن
احتمالا گرفته پارچه ای زده که رنگ گرفته فرش
اون یتیکه بشور کلا بزار هوا بخوره
ببری تمیز میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.