۵ پاسخ

مال منم اینجوریه خواهر اونجا رحمه دیگه زاییدیم درست بشو نی فکنم😂

اون قسمت فقط و فقط با ورزش آب میشه

ای خواهر عوارض سزارین منم دارم دکترگفت ورزش کن بعد زایمان بره

حرکت خلبانی بزن
سخت چون هم رحم اونجاس هم چربی ش دیر تر آب میشه

منم اون شکمی لعنتی رو دارم بدنم خوبه نه لاغرم نه تپل ولی شکمه هست اراده ورزش کردنم ندارم
بیرون رفتنی دامن میپوشم ولی

سوال های مرتبط