۴ پاسخ

۳تا۶میپوشه دخترم

البتع بچه من ۷ کیلو تقریبا

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡





✳️✳️✳️✳️


رژیم از شنبه شروع میشه🌪️

@melodi780

من سایز ۳ تا ۶ ماه میپوشونم سرهمیاشم ۶۸

سوال های مرتبط

مامان دخمل و پسمل مامان دخمل و پسمل ۱۶ ماهگی