۵ پاسخ

من بچه اولم ماه دوم باردار شدم اینو تازه این ماه میخام اقدام کنم😍انشالله که بگیره دفعه اول.هم برای من هم شماها

من این ماه اقدام به بارداری کردم منم با خودم میگم میگیره یعنی

مشخص نمیشه عزیزم
منم اولین ماه یه روز اقدام کردم و انتظار داشتم بگیره ولی نگرفت
به مشکل مربوط نیست میگن تا یکسال نرماله و مشخص نمیشه کی میگیره

ان شاالله همین ماه مثبتی به امید خدا
اضطراب کارو سخت تر میکنه عزیزم سعی کن آرامش داشته باشی البته یکی باید به خودم بگه

وای منم اولین اقداممه 🥺 خیلی سخته انتظار 🥲

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 روزهای ابتدایی تولد