شیر خشک باید به بچه بیفته
اونوقت بچه خوب وزن میگیره
عزیزم چرا فقط دنبال وزن گرفتنی نان چربیش زیاده وزن میده ولی ویتامیناش کمتراز بقیه شیرخشکاس پس الویت ویتامین بعد وزن وزن دخترمن خوبه نرماله خواستم بیشتر تپلی بشه بعد رفتم جدول مقایسه شیرخشک نان وبا اپتامیل مقایسه کردم نظرم کلا عوض شد
منم اچ ا میدم
وزن گیریش خوب
با اپتامیل مقایسه کردم دیدم چربی و ...بیشتر انگار
همه شیرخشکا به بچه وزن میدن مونده کدوم به بچت بیوفته
سوال منم هست دکتر برا دختر منم نوشته ولی اصلا خوشش نیومد ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.