عزیزم زمان رو از دست نده اگه ۶ماه اقدام کردی و نشده پیگیر دکتر باش...هم خودت هم همسرت چکاپ بدین...از روز اول پریودی برو اگه آزمایش هورمونی و ذخیره تخمدان بنویسه باید سوم پریودی انجام بدی داروی محرک هم از سوم پریودی میدن....
همین امروز یه فردا برو چون اگه دارو بنویسه معمولا از رور سوم باید شروع کنی یا بعضی دکترها برای اینکهببینن پلی کیستیک نیستی از رور دوم پریودی سونو میگیرن
اقدام از ۶ ماه بیشتر طول بکشه
ینی لولهای،رحمی بسته،هس باز کن زودی باردار میشی
عزیزم میگن تا ۱سال صبر کنید و بعد برین دکتر ولی خب باید بعد ۶ماه زودتر بری چون هرچه زود تر بری بهتره،
عزیزم ناامید نشو انشاالله به زودیه زود خبر خوب بارداریتو میدی😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.