خانوما راسته میگن با قرص ال دی چاق میشی

۴ پاسخ

ضرر داره و‌چاقی زیاد و عصبی میشی سردرد میگیری

آره تاثیرات هورمونی داره باعث چاقی میشه

بدن با بدن فرق دارن من ک میخورم چاق میشم
خواهرم ک میخوره لاغر لاغر

آره شدیدا چاقی میاره بخصوص شکم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری