۷ پاسخ

گیگوز خوبه پسر من خیلی دلپیچه می‌گرفت گیگوز سبکه بهترش کرد برا کولیک خیلی خوبه

من چندتا شیرخشک امتحان کردم دل دردش بیشترمیشد.ولی دکتر گیگوز معرفی کرد و خداروشکرم خوب بود

عالی عالی من میدم سبک

سلام 10تا شیر خشک گیگوز دارم برای فروش یک ماه پیش خریدم به پسرم نساخت کسی خواست در خدمتم

من از اول گیگوز دادم
خیلی عالیه هم سبکه دل درد و یبوست نمیشه هم وزن دهیش خوبه

عزیزم از کجا فهمیدی بهش نساخته؟؟

من بیومیل میدم خوبه همه چیش گیگوز نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان امیرمحمدو ارشیا مامان امیرمحمدو ارشیا ۱۲ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی