شیر خشک خوبیه، به خصوص اینکه پروبیوتیک داخل خودش داره، من از دوتا فوق تخصص پرسیدم تایید کردند. اتفاقا به شیر خشک وزن گیری نوزاد معروفه.
منم سه ماهه میدم الان دیگه نمیخوره پس میزنه
بنظرم شیر سبکیه
منم میدم ولی هنوز وزنش نکردم
خیلی سبک هست ولی بچه رو تپلی نمیکنه ، من ۳ ماهه دارم میدم ، تقریبا ماهی ۷۰۰ گرم اضافه میکنه، قبلش بیومیل پلاس میدادم اون بیشتر وزن میداد، از اینا بهتر نان هست اگه به بچه ات بسازه
من که استفاده میکنم راضیم خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.