مامانا گیگوز ۱ خوبه؟ وزن دهیش چطوره

۴ پاسخ

گیگوز خیلی سبکه،،وزن دهیشم تو هربچه متفاوت بستگی داره به بچتون بسازه یانه نمیشه مقایسه کرد

گیگوز برای کولیک بچه خیلی خوبه

واکسن دوماهگیشو میخواست بزنه ۶/۲۰۰ بود وزنش

من از اول گیگوز دادم ب بچم راضیم وزن دهیشم خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آراد 🧿💙 مامان آراد 🧿💙 ۹ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان امیرمحمدو ارشیا مامان امیرمحمدو ارشیا ۱۲ ماهگی
مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی