زیر چشمای دختر منم سیاه شده،،، خیلی خوب بود قبلا ی مدت کاهلی کردم قطره آهن ندادم بهش فکر میکنم ب خاطر همونه ولی الان دوماهه ک هر روز میدم بخوره ولی خوب نمیشه
جیگر بده بخوره
دختر منم همینجوریه ، دکترش گفت به خاطر کمبود آهنه و براش دارو نوشت
اگه زیاد گریه میکنه از اونه اگه گریه نمیکنه از کم خونیه
پسر منم یکمی سیاهه الان نگا میکنم ولی خیلی سر درس و مشقه شاید از خستگی هم میتونه باشه چونکه کم خون نبود اصلا
کمخونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.