۱۱ پاسخ

سلام لیپوزوفر عالیه

سیدرال و ایروفیکس و لیپوزفر

سیدرال

منم فقط سیدرال به پسرم میدادم

آیروفیکس راضی بودم

من دوسال لیپوزوفر ابی دادم
دندوناش کاملا سفید و سالم

من فروفورت میدم
قبلا هم لیپوزوفر دادم

آدزوفز

من سیدرال دادم
البته بعدش حتما یه کوچولو با سرنگ اب بزن ب لثه و دندوناش
من این کارو کردم خداروشکر سیاه نشد فقط پارسال ی لک داست که فلوراید تراپی کردم خوب شد
بعضیا بدون اینکه آبم بزنن سیاه نشد ولی من بخاطر اینکه مطمئن بشم میزدم

من‌ فروفورت‌ میدم

دقیقا منم همش سیدرال دادم و خدارا شکر و هزار ماشاالله الان دندوناش سالم و سفید

سوال های مرتبط