۴ پاسخ

درخواست بده عزیزم من پرم

برو بهداشت خودشون میدونن گلم اگر اقدامی بگو باردارم هستی بگو چون دوز اسیدفولیک واسه بارداری معمولا ۱ هست.

من یک شب در میون 5 و 1 میخورم دکتر گفت

پنج مال بارداری پر خطره

سوال های مرتبط

مامان آینده🥺✨️ مامان آینده🥺✨️ قصد بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری