۲ پاسخ

فک نکنم ربط ب شیرخشک داشته باشه بچه منم از دوماهگی اب دهن داره شیرخودمم میخوره

طبیعیه ماله منم از دوماهگی اومد هی ذلم کرده

سوال های مرتبط